Friday, November 13, 2009

EMO~~

These days were really staying in a super emo mood
no mood to do things...
period pain makes me mad
wanna stay in my bed for the whole whole day...
im js so frustrated to my life here...
bored n nt meaningful...

is it when im emo everything never tasty...??
im wondering... what i had not good taste...
the wine usually i took not yummy anymore
the beer i usually drink taste bitter to me...
wanna js drunk like shit tonight
but no $$$$ anymore
wines always kill my money~~~$$$$
BROKE~~

struggling whether wanna buy wine now!!@@

Wednesday, October 28, 2009

Js a day!!

I know im LOST in the earth
haha~~ sorry im back from Venus now!!
is a simple day here
got to start diet
lost 1 kg but got to ganbate for another 5kgs
listening to music typing blog...
feel so bored
wanna watch some dramas but when i played it
no mood...
checking out about FB
bt sigh!! nothing much the new system makes me crazy
haix... this is my life
im so broke now gonna find a part time job now!!
abit emo due to the sad music im playing now...
nothing in my mind so blank~~
stopped alcohol for 4days d... but feel like drinking again tonight

currently having PU ER tea n playing the sad music...
i miss u guys!! all my babes n dear dear
another 100days 3hours i will be seeing u guys

Thursday, September 17, 2009

~~crazy month~~

Yes!! Babe I'm back to the T.M.
haha~~
okay!! i got many yelling phone calls
"HUH?? y u come back didnt tell us earlier?"
"WTF u are back AGAIN?? u dam rich lo"
"when u come back d??"

................
thank you for yelling
i know i didnt inform u guys was my fault
but i didnt mean to have a dam rush month

went to taiwan for 5 dyas!!
super tired trip with the bitch there~~
yeah!! we do had great fun there
party almost everyday!!@@
we always says

WE MISS TAIWAN AH!!!

went back to japan stay one night at tokyo
n got a phone call by mom
asked me to fly back to sg as she got me a ticket for Anthony Robbins course
i was like!! Oh~~ Okay!!
rush to the airport the next day!!
n almost miss my flight due to my big mistake
went to the WRONG terminal!!
RUSH to the next terminal n i was super late
flight was 5:30pm
i reached there at 5:05pm ran to checked in
the crew were so nervous scare i will miss my flight
haha~!! well yes i almost miss the flight
the crew bought me all the way like VIP
short cut short cut n short cut
hahaha!! never feel like a VIP before until that day~~
LOL~~!!! the moment i rushed to the counter i was all wet
dont mention when i reached the boarding gate!!! imagine urself
reached singapore on the 3rd went for course till 7th
sick for days!!! well thanks for the BITCH who took care of me
came bac to IPOH on the 13th~~ n flying of to SG again on 25th

story will b continue soon.......
got to rush for a shower
going to meet up su anne in another hour

Tuesday, August 25, 2009

I'm LOST

Well well well
here comes my update
was really doing nothing these summer break
wat a useless break here
i watched dramas like hell
till i don be able to chat with Steph who i chat everyday
so im watching LOST now one n a half day for one season
im almost losing my mine for that
LOL~~
before LOST was Desperate housewives... Gossip Girls... n ...
sounds crazy huh!!

well yesterday i had a great chat with Clare babe n Lan C Bimbo bitch
LOL!! had a great fun with them
hope to chat wit u guys again yeah
nighty!!

Thursday, July 30, 2009

my holiday!!!

yoyoyo!!! is holiday now!!
a lots of plan actually!!
plan to do some summer job to earn something or so on
okay!! slept till 3pm
thn got my senior call at 4om for happy hour
i was like huh now??
the senior said happy hour wat now dear!! emmm i was like just work up
gosh!!
okay i ate some biscuit then i went down to his room
gosh im so sleepy just dont know why
i slept more thn 12 hours bt yet sleeping
okay 3 of us drink...
bt suddenly they decided to the K ROOM
shit im so sleepy plus nothing in my stomach yet from the moment i wake up
i was think em... i will be drunk if i go
but no choice yet only 3 of us go so... i should go
okay was like about 8pm im drunk enough
i even cant read the TV okay
KO by the K ROOM
shit!!!!!!!!
well drunk a lot in the K ROOM
not that lot but still cos empty stomach with the stupid alcohol.



we left about 930pm which is really early but no choice wat to do
we are all drunk
3 of us
so just check out to the super market
cos one of thm are hungry
well me too
but i hav no cash with me so i just give up with the expenses
back to the hostel for nothing!!!
god blessed
everything was fine
only seniors so funny with his funny thingy
i never see that ever
gosh make every1 laugh like shit~~
LOL!!!

Sunday, July 26, 2009

my saturday

oh babes out there!!
i woke up late today
well woke up twice by my sis at about 12 something n my senior at about 1 something...
but yes i slept back n continue with my dreams again
finally woke up by my lovely junior at 3something who wants me to send her to work due to the pretty rainy day
well yes i promised an immediate reply by the annoying phone call
only i release that it was 3:40pm OMG
i slept for the whole day
n woke up to be a kind driver!!
well yes cos they are my juniors so i would like to help when i could
for the whole day i had been watching the "gossip girl S1"
okey!! i know that im a bit late for this drama but i had watch more thn 10 espisodes today
wow~~ for ur info!! i've not been having something for the whole day until...
well... end up my day with an instant Starbucks caramel n a garlic bread

Saturday, July 25, 2009

Sis's shop

THE OPENING!!!

Datin Yeoh
was the VIP and the person to officially open Ying's beauty parlour.

In case you were wondering, Datin Yeoh is Michelle Yeoh's mom.
As most should know, Michelle Yeoh's from Ipoh so yeah.
So here's a little something for fans, Michelle Yeoh will be in Ipoh sometime next week.
She'll be getting a facial at my sis's place so, yeah.
But I doubt you'd be able to see her seeing that famous people usually do these things at odd hours, HAHA!

People, you should really visit my sis's place for a facial.
WHY you ask.
Well, here's why.
Because the oxygen facial treatment they provide is EXACTLY the same as what Madonna, Eva Longoria, Justin Timberlake, Heather Lockear and Donatella Versace takes!!!
RAWR at that!!!
The results are INSTANT. The treatment is like a natural face lift and it's oxidising your skin and shiz like that. It's called Intraceuticals2.
You gotta trust me when I say, IT WORKS because I spent my day for the facial for my last trip when i back, INSTANT beauty man.
My grandmother tried it and her complexion lightened and her cheeks and eyes lifted. You can really see the difference because they did half the face and compared it.

So people in Ipoh, go Greentown. There's a beauty parlour called Rene De Health and Beauty Centre.

Thursday, July 23, 2009

~Summer~


My bedside's window


~My desk with flowers~



i like flowers
a lot
they smells good
they can bright up my day when i see them

i love tulips, lavender n ...


Oh yeah!!
this flowers are from my UNI
well i stole them while no one there
LOL~~!!

Wednesday, July 22, 2009

SUSHI DAY


monday woke up early
just because of our OTORO
yeah!! is my sushi~~
was 1st anniversary
for the sushi restaurant
we knew that they will have OTORO
normal price one piece 390yen (RM 14+) n it was only 130yen (RM5+)







wosh!!
we ate like shit
till my stomach too full
OMG~~
3 of us ate more thn 30 plates

how's the sushi babe??
this is my 1st time eating OTORO in japan
cos it is really EXPENSIVE!!!@@

so after our sushi we went to
service our car n some groceries
they suddenly suggest wanna go to beach!
so we just drove there~
just for a walk!! funny right??

.
.
.
.

backed to room
cleanup started! just to burn the energies
chat with steph almost everyday now
cos i quit my PT!!
i thought my day will end up without any dinner

.
.
.
.
but
.
.
.
finally
.
.
.
ate


i went back to the sushi shop again
but now different group
brought my junior there n treated thm as well
LOL~~
the different between morning OTORO n night!!



they were so happy!
well OTORO wo !!
really no money cant eat d!!

salmon sashimi

Tuesday, July 14, 2009

The trip back-1st day

well...
sorry for all babes!!
the update from me is always so late
LOL~~

i think all of u had use for the delay of me

this trip was just too too too rush
didnt get to meet up with clare... xhan... n etc

sorry babes~~ will see u guys again during next CNY

due to the H1N1 every1 was so scare bla bla bla...
but whn i took the flight
it's just normal man...
not much of thm wearing mask only the workers
*faint* i thought it's serious...
took the flight back to malaysia
but actually b4 that i was having fever
im so scare if they quarantine me
thn i will waste my trip in the hospital~~
so i bought med n drink it b4 the flight
thn keep drinking beer in the plane
LOL~~
i think i drunk about 6 cans of beer

flight was arrive quite early
n my siblings haven come
made me feel so uncomfortable n mad!!
cos my body my face is super sticky
waited them for like 30 mins at the airport
haix...
whn i decided to wait outside
know what i see??
3 of my siblings
WEARING MASK holding a super big poster
writing TOKESIWA SHIN
welcoming me back!!!
i was like HUH?? OMG!!!
as i said no one wearing mask actually
so every1 staring at them
they shouting me from far while i pushing my stupid trolley to the car
GOSH~~ imagine that babes!!
so embarrassing n funny!!
haha!!
my sis shout so loud when i stay near her
STAY AWAY FROM ME VIRUS!!
argh~!!!@@
but it's really funny
4 of us non-stop laughing like shit in the car~

we laugh for the whole journey back to subang my sis place
LOL~~ chit-chatting around!!
every1's secrets.....
that what the funniest day in malaysia for this trip~~


muacksss thanks my dearest!!

acting sick on the plane

Monday, July 6, 2009

Backed n returning to JPN soon!!!

my trip to ipoh just so rush~~

never stop makan n shop n work like a slave

ARGH~~~

what i wanna say

it's just so TIRED

well!!

anyway really feel happy to meet some of my friends

haha~~~

i will update u guys later when i settle down again in japan!!


so for ur information i will be going to KL tomorrow everning

will be flying on tuesday~~~!!!


bye babes

Friday, June 12, 2009

For TIGERS

A TIME TO GET EMOTIONAL
This is the time when love n friendship mean something special. Your sociable side emerges and you crave meaningful connections with others. This happens in your personal as well as your work life. Make more time foe friends as they especially enrich your being at this time. If you spend too much alone time this month, you'll start to feel claustrophobic and cooped up. This could be a good time to look up old friends, visit relatives, throw a dinner party or two. Be the one to instigate opportunities for friendship. You make an even better host than you do guest at the moment. And others will appreciate you for it!!

WORK & CAREER
The quality of your interactions with others at work is very significant this month. Relationships with the people you work with impact directly on your chances for moving ahead in your career.Your relationship luck is strong and efforts made by you will be well reciprocated. You may find you have some strongly different ideas from colleagues, so you need to use your judgment on whether to back off on these issues or proceed and force yourself to cope with your differences. Whatever your decision, do stay pleasant and non-threatening.

Beware however of office romances, which are never a good idea. If someone tries to get fresh with you at the office, be firm and let them know you are not interested. The danger this month is that you could also want to succumb, so there should be undercurrents at work for you. Be forewarned; avoid relationship in the office beyond the strictly professional, especially if one or both of you are married!!

LOVE & ROMANCE
There us plenty of passion in your life right now!! This is a good time to focus on your love life a little, especially if you've been neglecting it. Let your playful side come out again. Sometimes if you've been BORING for too long, you may feel self-conscious when you want to start being adventurous again. Let the natural Tiger in you take over and you'll soon be comfortable in your new skin. Best way to let passion grow is to allow your deepest fantasies to emerge. If you're with your partner, shrug off your inhibitions and try something darling and new!! It'll take the two of you to a whole new level in your union!! For the single Tiger, you're as attractive as you believe, and shouldnt have any problem finding yourself a mate.

~雨过天晴~


was raining everyday~
EMO everyday

class n work everyday



but



this kind of everyday will be end soon
well babes...

i've been v v moody these days
either complaint about work to my friends...

or just sit infront of my pc n do nothing till sunrise~

I'm so tired with my life like this


so...

now I'm FREE
i just RESIGN my PT
no more PT for me
Steph i can chat with u till i die LOL~
so i can concentrate on my studies now~~
YAWOO~~


well...

my works really made me v EMO

my boss chi sin d

dont know why suddenly hate foreign students c
riticized us like shit

tak boleh tahan~~

cried in my bed for nights

complaints to my friends
everyday
finally i decided to quit it

as he dont like me

what for i stay there to look at his face

haix......
dam sad



so for me
these days
this is the main reason cause me EMO~~



everyone EMO these days
Steph la, Esther la, XH la~~
well from Lilian Too again~

tiger will be v EMO this month so be careful babes

now even i had RESIGN i still feel moody~~


Sunday, June 7, 2009

EVERY1~~ Im going back

IM GOING BACK
woohooo~~

Im crazy happy yesterday~~
well... lets starts my story

i was checking for the air ticket
for my july trip due to my cousin wedding
i accidentally saw the cheap ticket
OMFG~
is it only RM1100 trough n back
MAS hav super duper cheap fair now
every1 for ur information the normal ticket price is RM3500++
so is it cheap??!!!
@@
fainting~~
LOL!!

so i confirm going back after called my mom
when she said ok for that
n this will b a big surprise for my beloved cousin too
LOL~~


2nd surprise was...
me n my junior just trying to search next yr ticket
wonder will it be cheap as well
OMHFG~~
i is really CHEAP as well
feb ticket will be RM1100 as well
WOOOOOOO
we scream like shit
wakakakakkakakaak
we were totally uncontrolled
so
confirmed
going back on the 6th feb till 21st march~


Babes shin will be back

Thursday, June 4, 2009

GOOD MORNING~

Is early in the morning
birds are chirping
the dim silence of my mind seems...


birds warning me every morning
is time to bed SHIN
stop surfing for nothing~

good night babes~

Wednesday, June 3, 2009

WooHoo~~

what a day for me
had a long chat with Steph
i had neutralize her negative minds
haha~~ well we chat a lot
n
i found that her birthday is js one day different with my youngest sis
wakakaka~~
we laugh like shit~~
n her sis's birthday is at july
so is totally opposite
aiyo my stomach so pain this noon for that~~


after the long chat

continue to work
.
.
.
.
.
my part time was abit tired today
cos a lot to do
haix...
came back
chat with the juniors
jokes around till my tears...
wakkaka~~


suddenly
my phone rang
Oh~ is my 2nd sis
a rare phone call from her
she told me a big news
made me wanna fly back malaysia
MY DEAREST COUSIN will get marry
at the 4th of july
walao~~
my birthday is 1st of july le~~
LOL~~ so happy!!

every1 im crazy now
searching airticket d
planning to go back
wanna cancel my taiwan trip or what??
aiyo~~ pening~~!!!
the ticket back is nt that expensive
but for me i think is worth it~~
although it might be just 1 week back
but the precious moment of her my beloved cousin
i willing to pay for everything just for the short trip



Holly SHIT
again!!
dont know how to take my leave

aiyo!!!
if my boss don let me back maybe i just fire him gua~~
lol!! be a good student study everyday lo!!
kakakakakakakakaka

Sunday, May 31, 2009

Million Thanks

Million thanks to our sifu~
AIYO~~
u pro ma so everyone ask for help


i like it so much~~
dont worry
i will give u d jpn ticket tonight k??
dont forget to get it from me my dear
muacksssssss

Clare Was Here!

Heya Peepz! 

So Shin asked me to edit her blog, to make it more interesting. Further more, she expected me to change it for her monthly!!!! 

ps: Think I should ask for pay. LOL. Kidding.

Anyway, since I love Shin that much. I decided to go with this skin. Anyway, show her some love people!! 

Clare Chiara Out!

~* Clare Chiara *~

想家了啦~

又忧郁了
哈哈~
自己一个人喝闷酒难免的吧~



真的想家了
想我可爱的妹妹芊
她常被我欺负

哈哈~


“芊!帮我拿这个那个~!”
“芊。。。”
“芊一起出去咯?”
“芊啊!快点啦~哎哟!”
哈哈!我们的生活对话




宝贝妹妹颖
我的宝贝陪客


我:“颖可以载我吗?我懒惰啦!”
颖:“你自己驾车啦!HUIYO~”。。

“颖我们去买衣服咯~”
“颖带我去。。。”
“颖啊~please!”




胖胖纬
我的飞车手

“纬帮我打包~!我要。。。”
“纬去喝酒咯”
“纬我想要。。。啦~买给我”
“纬帮我。。。快点啦!”


亲爱的妈妈
陪我吃3餐的她

“肥婆~你要不要吃啊?”
“肥婆~今晚吃什么?”
“肥婆~要不要喝酒?”
“妈~我想吃。。。”
“妈记得要帮我买。。。哦!”
“妈我要的东西寄了没有?”
“妈。。。”





严肃的爸爸
我的字典


“爸不如今晚去Maria咯?”
“爸那个。。。书的内容好ho~我不是很明白叻”
“爸~你那书~。。。”
“爸要不要。。。!!”

“爸可不可以出去?”

“爸我的学费。。。”




哈哈~ 好笑呵?
哎哟~ 怎么了啦~超级想家的啦!
嗨~如果没有工作我就飞回去了啦!
如果。。。
种种的如果~
种种的想法!
矛盾的我
到底要的是什么??
我也不懂~
像是清晰又是模糊的未来 到底是怎么样的呢?




喔!对了我的狗狗PIKA


"Pika sit sit.."
"Pika turn turn"
"Pika NO! STAY!"
"Pika come oi oi~~"

噢对~她还喝whisky哦~


This is my lovely family

20092006



~OUR LOVE~



Sunday, May 24, 2009

The Saturday~~




i was so tired!!
sometimes feel so jealous when i read babes's blog
go here makan go there shopping!!
call out clubbing
aiyo~~!! i want this kind of life man~!!

well...
i had an intensive class for the LAW!
from 8:50~17:40
this subject lecture are those v nan gao d
so only 2 foreign student attended
whole class not more thn 20 ppl
craz!! ok i choose it myself d i know but is freaky tiring!!
after the class i got to rush to my PT at 6pm
im going CHI SIN
i told my junior my schedule she shocked
well no choice lo no money ma
haix...

so i when i drove to my PT place
i received a super long time no see japanese friend's phone
He called up and invite me for a dinner
i said why?? n asked where are u now?
( He's not staying at the same city with me,
1 hour drive to my place)
he said he won 110,000yen means about RM4000 ba!
but WTH i need to work
ganasai!!!@@
but he is on the way to my place d
so i just asked him to come to my working place
hav a mini meet up lo
.
.
.
work
.
.
.
so i thought my will end my day after the PT on my bed
while i wanna go back i saw him waiting me outside
said wanna treat me supper
sigh~~ but i gt to pick up my junior
n the main point our dom will closed all the door at 11pm
so we cant rush for that
i was like haix y i need to fetch my junior d
but
suddenly got a good idea~~
why nt we go sing K le
of cos call him back immediately n he said yes
i was like HUHU~~ can have fun n no need to pay
LOL
cos we can sing K till 5am n my dom will be open at 530am
so is not a big deal d!!
crazy tired body but my mind wanna just have fun!!
LOL~~
from friday - only sleep for 4 hours till saturday...
oh no no~~ is sunday morning~~
@@
i thought im god
LOL~~

here u go~~
ok i know my post like rubbush today
cos my mind is super tired!!







Saturday, May 23, 2009

For TIGERS

well YES~
i really believe in Feng Shui so much
till my mom said i so 8 po
ok!! sometimes things happened make believe it more

note from the Lilian Too
for Tigers this year
6th may~5th June
A LOW TIME OF THE YEAR
The misfortune star visit us this month, which means you need to be more careful.
it would be wise to be extra careful and to avoid risk-taking this month, but there is nothing major you need to worry about. Although this month will not be as smooth sailing as last month, it is not an unfortunate month for you. WEAR PLENTY OF METAL energy, such as gold jewelery, will strengthen you against any misfortunes occurring, and will also attract wreath luck back into your life. Although money luck is not strong this month, activating for wealth will ensure you avoid big losses and cash flow problems.

There's something about work&career, Business, Love.... bla bla bla

but i lazy to type

the most important thing which really made me believe this~~
the HEATH & SAFETY
why???
cs my friend here in jpn same tiger
he hurt his back n got to stop playing soccer for 2 weeks
my dear babe esther hurt her little piggy leg~~@@

here u go...

This is not a great month for the tiger health-wise, so if you have health issues you're dealing with, don't ignore tell tale signs. Keep your family doctor's number handy,and get checked up if something doesn't feel quite right. Lead a healthy lifestyle and don't take anything for granted this month. You have afflicted stars this month, so during times like these, it is better to be safe than sorry. DONT TAKE CHANCES WHEN IT COMES TO SPORTS WITH RISK of INJURY. Better to play safe and lie low for now. Your luck improves next month.



well well
i dont know u guy believe it or not
but i really believe it
cos things about work really happened on me
and made me so stress~~
every tigers take good care this month~~

Monday, May 18, 2009

My scallop day~

slept till 3pm today
again?!?!
LOL~yes~
junior called n woke me up
"wei!! i got one box of scallop le how ah??!!"
HUH?? 1 box? how many of them
"30 something le! can i borrow ur freezer?"
oh ok lo
when i saw that GOSH really a lot le...
so troublesome~~@@

so we decided to get each 1 scallop sashimi
n
each 3 bake scallop
em... only 3 of us
they thought will not be enough
so they made their own fried rice~~
LOL~~ i said HUH??
i don wan lo
scallop plus fried rice??

well... story haven end
the hard work came~
clean the scallop like shit
they are ALIVE d le!!
fight with the scallop...
then sashimi time
oh my god was so stinky
maybe we didnt clean it properly so...
made the butter fried! well was so delicious
.
.
.
.
~~DINNER~~
baked cheese scallop
n
baked spicy creamy scallop~
YUMMY~~
be careful of ur slaver~~~






Saturday, May 16, 2009

美好的早晨
太陽公公終於出來了
簡單的早餐
加上宝贝笔电让我充充电~


聽着輕快的歌
心情又沈重又是。。。

每天的工作
累~
好像真的累了耶
才幾歲學人喊累
天啊~


想想未來就一片空白
嘆氣~
矛盾!

工作的不愉快
但還是得忍忍忍

天啊~
只會怨天怨地
想想父母比我们跟辛苦
心情就会好过点

Tuesday, May 12, 2009

NEW LOVER??


thinking what happen to me
really fall in love with u
why u always make me feel so...
without u i feel so uncomfortable~
i want u to be with me forever!!
but...
u are not with me now
dont know when will u come n sleep with me by my side
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
my Lomo LC-A+
my Lomo fisheye 2

u are so unreachable
how much i need to pay for u
??
argh~~!! i need u with me!!

Monday, May 11, 2009

Mama day~~


was mama day yesterday
yeah i did called back called back to my dearest mom
but she was attending my cousin's wedding!!

so just few minutes talk

but she was really happy to hear from me
after called her
i called to some mama also
called my 3 aunty~~
malaysia, china, singapore
see how busy i am!!
sometimes i always think only one call will make them feel warm
will let them think about me again~~

i always asked thm~~
miss me mo ah!!??
they will always said of cos NO la~~
LOL~~
conversations always starts from this
wish all mama happy mother's day~!!


ps: photo took on my mom birthday~~

Sunday, May 10, 2009

佩珊要幸福哦~

Yeah my dear phooi san got married d
on the 25th~~
but we dont even know that
she make it like a silent wedding
deng!!
me and su anne dam dam dam ANGRY
i even called back n scolded her
LOL!!
ok ok i know i v bad but..
just like what anne said
what do she think we are??
we are best friend le...
even it's rush we will try to do something
for anne she's in KL not that difficult for her to go back to attend a wedding ma
anne really angry
but i know that everything was too rush n sudden
OK~~ well.... what can we say anymore??
haix...
tell u what~~!!!
u'll get it when i go back next year!!
i know Karmun will read this!!
so when u read this pass it to Phooi San
tell her how angry me n anne are!!



Friendship 4ever~


Wednesday, May 6, 2009

i bought a new camera

an instant camera~~
what's that??
hoho~~
those pic will come out immediately after the ~chek chak~
LOL!!!
new pet!! little white
but recently quite busy so no time to take pics
will show u guys when i got any new pix from whitey k?
this is my whitey



here you go

Sorry for my babes
i'm really busy working everyday here
earning for some money
LOL~~
i saw this video from youtube
i like it so much
his music is just so miracle~~
an amazing pianist
check it out

Jon Schmidt

Thursday, April 30, 2009

Mr. fever go away

Was sick after the snow~
freaky cold
but suddenly dam hot ~~
due to the big changes of the weather
with my weak body i was killed by the mr. fever
but i'm recover today~~

well we need more veges during mr. fever visit
so i cooked some thing for my dinner
i had a codfish n smoke salmon salad as dinner


healthy enough le~~
LOL~~
taste ma ma dei!! lol cos i didnt really use any seasoning
only salt n lemon~
hoho~~

Monday, April 27, 2009

Spring or winter???

Omg snowed today man
freaky freezing~~
*Sob* *sob*
Sakura season now yet SNOWED!! can babes understand??
The weather really going crazy
He is showing his temper to us babes
Warn us not to hurt him anymore
no more CFC!!!! ARGH~~

Thought just strong wind but not that cold so I just wear a normal jacket to my work
Never imagine that it's that cold
Moment when I woke up it was rainning but not heavy as yesterday night
so I thought it will be just abit more to go
Ganasai~~
luckily heavy rain starts moment when I reached my working place
God I was looking at the sky
wondering what happen?? why weather change so sudden

the rain turning to become snow
i was like HUH~~??? is spring le!! and and was v hot last few weeks le...
come on dont play play le
i told my friend who work with me A
A: no is not snow is MIZURE
Me: huh?? u look at it~~
A: u go out n see propperly it will melt d
Me: (OS) will melt didnt mean it's not snow ma... @#$%^&
A : see i told u
B another friend came our from back room
B: OMFG what happen??
Me: snow right??
A: NO NO
Me: (os) again!!! @@
later the snow starts to accumulate on the road
then
Me: i told u is snow ma..........

babes know is 26th April liao le...
why why why?? snow???
the sakura just fully opened n yet the sudden snow
poor poor sakura
luckily i went for sakura yesterday
but my friend told me
dont u feel luckily which u can see sakura with snow??
do u know that maybe will be 10 years only once
n now u got the chance to see tha sakura pile up with some snow
that's awesome
well even the weather really bad but seems like abit lucky~~
so i came back to my room n rush back for my camera thn 'kacha' 'kacha'
well i feel so bad cos i worked till 5:30 n the sky had turning it's curtain down
again no sunshine
but if i didnt work i dont think i can feel the SNOW
cos i will be 1000% sleeping like a pig till 2 or 3pm
LOL~~
so now let's just enjoy some unPRO pix


OKEY i know i knwo is totally not pro k k~~

but just wanna share with u guys

the snowy sakura


LOL~
all these told near by my Dom~~
night all my babes!!